Purple Bow Tie realthetildorna.blogg.se -

bloggish tag ❤️

1.Vad heter din blogg? Realthetildorna.blogg.se
2.Vad är bäst/sämst med att blogga? Det bästa är nog att läsa kommetarer och se hur snälla ni är ;) Det säsmta är när man får hat :(
3.Favorit blogg?  Moas blogg och Lisas blogg! 
4.Vilken sida bloggar du på? Jag bloggar på blogg.se
5.När började du blogga? Igår 12 maj 2014 
6.Vad är ditt mål med din blogg? Att folk tycker det är roligt att läsa och att jag kommer hålla på länge :D
7.Hur är din blogg om du fick beskriva den med tre ord? Jag har ju bara hållit på i en dag. så kan inte riktigt svara på frågan :/
8.Bloggar du mest med mobil eller dator? Jag bloggar mest med mobilen det är enklare ;)
9.Vad fick dig att börja blogga? Det var så att jag kollade in andras bloggar och sedan var det kul att skriva lite ;)
10.Vad är ditt tips till alla nya bloggare? Mitt tips är att inte ta åt sig av kommentarer. Och man ska ha kul på bloggen :)
 

Kommentarer
Postat av: M.a.rr.tt.er.

Hej, håppas det går bra på bloggen. Du är jette söt!💕

2014-05-13 @ 21:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0