Purple Bow Tie realthetildorna.blogg.se -

SÖNDAG!

Hej! 
Idag är det söndag :)
Jag tänker mig söndagar så städar man och sånt alså en tråkigt dag, hahah :D
Jag kan prata lite om min vecka!

Måndag! 
Jag var hemma,kompisar,slappat!
Tisdag!
Jag hade samma dag som måndagen då, hahah :)
Onsdag!
Nu hittade jag på något, jag var med min bästis (Lovisa) vi var ute och inne :)
Torsdag!
Då var jag i Linköping och i Mantorp :)
Fredag!
Vi i familjen åkte till Claes föräldra för att äta mat och jordgubbar! Det var ju midsommar ❤️ :)
Lördag!
Köpt godis och varit ute och sen somnat! 
Söndag!
Det är morgon och jag tror att jag inte har några planer för dagen! :)

Men detta var min intressanta vecka :)
Jag tror att jag ska börja med detta! ❤️
Kram! 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du färgat/tonat ditt hår? Snyggt med dipdye/2 färger ;)

2014-06-23 @ 09:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0