Purple Bow Tie realthetildorna.blogg.se -

Prata på bara!?

Hej!
I detta inlägg tänkte jag prata lite!
Det fösta är videos? Jag fick en kommetar på bloggen om varför jag inte lägger ut videos ochvarför jag radera en, Svar: Jag tog bort den för tyckte inte att den var så bra nästa svar är: jag är ingen dator som kan lägga ut videos hela tiden jag har ett liv som erat, Men jag har videos på gång ;D
Bloggandet kanske har gått sådär men har inte haft tid ;3
 
Jag kan ju inte säga vad jag har gjort idag gör en video som heter min helg!
Men just nu kolla jag på lotta, men är trött!

 
Idag har jag testat den nya daimen den fick en 1 av 5 så fick den 4 :)
Den är god och god och god och god!
Godnatt!
 
Kram// Mattis
 
 

Kommentarer
Postat av: Silvia

Kan du göra en husdjurs tag snälla kram/silvia❤️

Svar: Kanske :)
❀ matildis ❀

2014-06-28 @ 13:35:15
Postat av: sofie

jag har en fanepage på instagram vill bara säga forsätt med det du göra älskar dig.

2014-07-09 @ 21:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0