Purple Bow Tie realthetildorna.blogg.se -

Blogga!

Hej blogga inget i helgen! 
Som sagt var jag i Stockholm och hade inte tid och ville vara lite i Stockholm och så men konserten var bäst och dom kommer nästa år igen och kanske ska gå då :D Stockholm var rolig efter konserten så åt vi på Macdonals det var gott och sen så gick vi till hotellet och sen somna jag! Klockan 10:30 åkte vi hem! :( Men har haft det jätte roligt :D
Var också på starbucks i Stockholm centrals station :) köpte en dricka ❤️
Idag har jag laddat upp en video om ni inte har missat den annars har ni min youtube kanal: TheTildorna :)
Men nu ska jag sova godnatt // Mattis






Yohios buss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0