Purple Bow Tie realthetildorna.blogg.se -

Vad ska man göra idag? ;)

GODMORGON! :)
Vad ska Matilda göra idag? :)
 
Mitt schema för idag! 
• Packa (ska till Nora imorgon)
• Dusha/Bada 
• Göra en video till vfm 
• vara ute! :)
• ladda mobilen,camran! 
• städa! 
Det är mitt schema ❤️

Nej, jag är ingen som planerar vad jag ska göra, Men jag visste vad jag skulle göra idag! ❤️
Jag gör inte dem roligaste sakerna ;D haha, Men sen på kvällen blir det att det lungt! Det ska bli kul att träffa Nora imorgon! :D längtar! 

Detta inlägg blir väll inte jätte långt... Men igår fick ni ganska långt eller jag mennar fel det är långt ;) ❤️

Ska snart upp att äta frukost! :) Så gott och sen blir det tänderna (borsta tänderna) jag tror att jag har min mjukis dress på mig idag, i dont now, men vi får se helt enkelt :D 

Ni som läser min blogg, Ni gör mig sjukt glad, igår var det 93! Tack så sjukt mycket. 
Idag är jag på bra humör (jag är alltid glad vet inte varför jag skrev så) 

Ha en trevlig dag!
Kram!! 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Lär dig stava. Det heter KAMERA inte CAMRA

Svar: Måste du vara anonym och rätta mig???
❀ matildis ❀

2014-07-13 @ 09:48:35
Postat av: Litet tips!

Hej! Ifall du tycker att din tröja är för stor, så kan du bara korta armarna och kappluggen. Tröjan är jätte snygg nu också, det är bara ett litet tips. För om många år så är det som en croptop med trekvarts ärmar! Och sånna är svåra att hitta.

2014-08-06 @ 12:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0