Purple Bow Tie realthetildorna.blogg.se -

På väg hem...

Hej!!
Nu är jag på väg hem! 
Jag har haft det jätte roligt oss Nora
Måndag: bad och sätta upp Noras nya bokhylla :)
Tisdag: Boda Borg och Boda camp (våfflor) super gott sen till sist bad! 
Onsdag: (idag) Vi tyckte det var varmt idag så vi åkte och bada och vi åt vattenmelon och bullar,kakor :)
Super gott! Och såklart är Nora med hem till mig! :D
Nora åker hem på fredag :) 
Vi sitter på en varm buss, men vi har med vatten :D 
Vi har inga föräldrar med! 
Nora och jag märkte att mitt minneskort har gått sönder,den gjorde det igår...
Är ganska ledsen för det, men får köpa nytt men inte ijust nu! 
Ska få låna Noras kamra att filma med så snäll är hon! Videon kanske kommer upp imorgon ;) 
Jag kommer prata lite om det i videon!
Kram!!


Kommentarer
Postat av: TILL ER LIVE STREAM

1. Hur har du fått satt du har olaf som muspekare?
2. Varför har du gått om en klass?

2014-07-10 @ 19:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0