Purple Bow Tie realthetildorna.blogg.se -

Mer bilder! (Inte redigerade)

 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej Matilda! Jag skulle bara fråga vem som har tagit bilderna? Eller har du en självutlösare eller så? Superfin blogg och bilder ❤

Svar: Min pappa hjälpte mig att göra kort :) tack så jätte mycket! :)
❀ matildis ❀

2014-07-05 @ 12:54:35
URL: http://nattstad.se/johannapersson
Postat av: TILDI

HEJ JAG ÄR EN TILDI TYP SOM DIRECTIONER TYP SÅ SNÄLLA KAN DU BARA HA MED DENNA KOMMENTAREN I EN VIDEO FÖR JAG VILL GJÄRNA ATT ALLA DINA FANS SKA KALLA SIG TILDISAR LOL NÄ MEN JAG HAR SKICKAT POST OCH DÄR I FINNS DET EN GODIS PÅSE,OCH TYP 10 O ANDVÄNDA SMINK PRODUKTER JAG LOVER ATT DOM ÄR O ANDVÄNDA HOPPAS DU HAR MED DENNA KOMMENTAREN I DIN VIDEO SKULLE BETYDA GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULD HEJDÅ//MATILDS STÖRSTA FAN

2014-08-06 @ 02:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0