Purple Bow Tie realthetildorna.blogg.se -

Matilda bablar på #1

Hej! 
I detta inlägg blir det en Matilda bablar på #1, jag tänkte göra en sån här för då kan jag bra babla på :) 
Idag ska jag vara med Emma igen :D
Jag vet att vi har varit typ 3 dagar i rad, men vi har så kul!
Igår så spela vi sso (starstable) typ hela dagen och kl 20:00 så ville Emma spela minecraft och då spelade vi sg och halv nio skulle Emma hem så vi hann inte spela mycket, men idag ska vi spela det! Men hon kommer om en timme och vaknade nyss ;D 
Måste fixa mig nu! 
Kram!!



Kommentarer
Postat av: Jdjwuqjhehqbqkwkbej

Sen när börja du rida? Ahaha jag har ridit i många år mer än dig så jag kan mer :)

2014-07-17 @ 10:03:55
Postat av: SofiaStylee

Hur får du den bilden i bakgrunden?
Tacksam för svar! Kram! <3

2014-07-20 @ 15:17:17
URL: http://SofiaStylee.blogg.se
Postat av: Anonym

Eller det var inget! :)
Men har du pro tema eller vad man ska säga till din blogg! kram!<3

2014-07-21 @ 11:35:34
Postat av: SofiaStylee

Glömde fylla i namn haha! :D men ja, jag var anonym på kommentaren över!

2014-07-21 @ 11:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0