Purple Bow Tie realthetildorna.blogg.se -

100 random frågor ❤️

Hej! 
Nu tänkte jag göra en tag som heter 100 random frågor :)
Jag hittade frågorna på Hannas blogg!
Hannas blogg: http://m.nattstad.se/novembertjej 
Hoppas ni gillar tagen! :)



1: Namn?  Matilda

2: Stjärntecken? Twilling
3: Tre rädslor som du har? Jag kommer bara på 1 ;D Men det är att flyga! 
4: Tre saker som du älskar?  Familj, vänner, Tildisar 

5: Fyra störande saker med människor, enligt dig? Jag vet inte ;)
6: Har du lärt dig ett nytt språk? Ja engelska och lite spanska kan några ord inte bara hola och si och sånt!
7: Har du en Bästa vän?  Ja, ❤️
8: jag Tog inte med den ;)
9: Din första dejt? Jag är bara 12? 
10: Hur lång är du?  142 är kort!
11: Vad saknar du just nu? Friends 
12: Vilken tid föddes du?  någon gång på morgon vet inte tiden men typ någon gång på morgonen! ❤️
13: Din Favoritfärg?  Rosa och Vit! 
14: Är du kär i någon?  Nepp! :)
15: Favoritcitat?  "Vet inte"
16: Favoritplats? Göteborg och hemma ;)
17: Favoritmat? McDonalds är gott ;D
18: Är du någon gång ironisk? va? 
19: Vad lyssnar du på just nu? Tystnad! :D
20: Vad lägger du först märke till med en ny person?  Utseendet :)
21: Skostorlek? 34/35 tror jag! 
22: Ögonfärg? Blå/grön
23: Hårfärg? Brunt! :)
24: Favoritfärg på kläder? Det är olika! :3
25: Har du någon gång busringt någon?  Japp ❤️
26: tar inte med! 
27: Meningen bakom ditt alias (användarnamnet)? VA? 
28: Favoritfilm? Frost, This is us ~One direction 
29: Hur känner du dig just nu? Glad? 
30: Någon du älskar? Läs frågan 4 :)
31: Din relationsstatus? Singel
32: Din relation med dina föräldrar? Varför vill du veta det :O
33: Favorithögtid? Julafton ❤️
34: Tatueringar/piercingar du har?  Jag har 3 hål, 1 i höger 2 i vänster :)
35: Tatueringar/piercingar du vill ha? Jag tänker inte på det :)

36: Anledningen till varför du blev medlem här? Jag ville testa blogg.se och jag tycker det är en bra blogg! 
37: Hatar du och ditt ex varandra? Va? 
38: Får du "Godmorgon"- och "Godnatt"-SMS?  Ibland :)
39: Har du någonsin kysst personen du senast SMS:ade?  Nej? Aldrig!!
40: När höll du senaste handen med någon? Idag ;D
41: hur långt tid tar det för dig att göra dig klar på morgonen? 10 min :) 
42: Har du rakat benen de senaste tre dagarna? Sånt gör inte jag! 
43: Vart är du just nu?  I stora rummet! 
44: Tar inte med denna fråga! 
45: Har du varit på ett bröllop?  Tror inte det är inte säker! 
46: Bor du med dina föräldrar?  Japp!
47: Längtar du till något?  JAA! Jag ska träffa Nora,Gbg,Liseberg :D
48: Känner du någon av motsatt kön du kan berätta allt för?  Va?
49: Har du varit underviktig? VA?
50: När kramade du någon senast?  Idag :)
51: vill inte ha med frågan! 
52: Finns det någon du litar på men inte borde?  Nepp! ❤️
53: Något du inte gillar med idag?  Nej! Det är lördag en rolig godis dag' hahah! 
54: Om du kunde träffa vem som helst på jorden, vem skulle det vara? one direction och alla i violetta och martina som spelar violetta! ❤️
55: Vad tänker du på mest?  Jag vet inte, haha! :)
56: Din konstigaste talang?  I dont now! 
57: Har du några konstiga fobier?  Tror inte det! :)
58: Föredrar du att vara bakom eller framför kameran?  Framför kamran! 
59: Vad var din senaste lögn om?  :} 
60: Föredrar du att ringa via telefon, eller videochatta?  Jag tycker att ringa! 
61: Tror du på spöken?  Ibland ;)
62: Tror du på magi?  Ja :)
63: Tror du på lycka? Ja! 
64: Hur är vädret just nu? Soligt! :3
65: Vilken var den senaste boken du läste? Jag tror det var någon Sigge bok! 
67: Har du några smeknamn?  Mattis och Tilda 
68: Senaste skadan?  Jag ramlade av mig jelly bord och skadade mig, men det var typ ett år sedan haha! 
69: Spenderar du pengar eller sparar du dom? Det är båda :)
70: Kan du röra din näsa med tungan? Nepp! 
71: Är det något rosa i rummet du är i nu? Mitt skal på mobilen! :)
72: Favoritdjur?  Häst! 💗
73: Vad gjorde du igår vid midnatt? Jag satt vid datorn! :)
74: tar inte med! 
75: Vilken sång gör dig mest glad när du hör den?  Kanske någon av one directions låtar! ❤️
76: Hur kan man vinna ditt hjärta? Att vara dig själv från 100% och att vara ärlig! 
77: Vad vill du ha skrivet på din gravsten?  Jag vet inte! :)
78: Har du varit olyckligt kär?  Jag vet inte! 
79: Ditt favoritord?  Crazy banana svenska galen banan ;D
80: En bra blogg du följer? Misslisibell.se ❤️

81: Om hela världen lyssnade på dig, vad skulle du säga? Jag har inte tänkt på det :D 
82: Känner du någon som sitter i fängelse?  Nej!
83: Vad har du för bakgrundsbild på datorn?
En orange bild ;3



Ville inte ha med 84,85,86,87,88,89! 
90: Haft ett jobb? Nej!
91: Lämnat huset utan plånbok?  Ja
92: Mobbat någon på internet?  Nope! 
94: Rökt?  Aldrig och tänker aldrig testa! 
Ville inte ha med frågorna! 
97: Varit inne på datorn 5 timmar i sträck? Japp! 
98: Tittat på tv 5 timmar i sträck? Kanske, vet inte! 
99: Varit utomlands?  Nepp! :(
100: Fått ditt hjärta krossat?  Kanske!


Det var denna tagen, kanske tog bort några frågor men dem frågorna var konstiga och så! Hoppas ni gillade tagen! 
Kram!!











 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0